STIHL KM 131 R – Visoko konkurentan, veoma snažan KombiMotor za zahtevne i učestale poslove. Sa patentiranim 4-MIX® motorom obezbeđuje kratko ubrzanje, više snage, dodanti obrtni moment i smanjenu potrošnju goriva u odnosu na motore sa 2 takta. Sa praktičnom drškom na teškom terenu i u ograničenom prostoru. Brza spojnica sa priteznim šrafom za lako i bezbedno montiranje i demontiranje alata. Pogodan za sve KombiAlate.
STIHL KombiSistem je svestran sistem za uređenje pejzaža koji uključuje moćan STIHL KombiMotor i punu liniju dodataka. Zajedno, oni daju profesionalcima za uređenje pejzaža mogućnost da se pozabave ogromnim spektrom zadataka na otvorenom bez punjenja prikolice gomilom alata. Priključci uključuju trimere, duvaljke, makaze za živu ogradu, ivičare, makaze, kultivatore i još mnogo toga. Svaki priključak bez napora klizi u KombiMotor i osiguran je pomoću sistema spojnica za brzo otpuštanje, štedeći vam vreme kao i prostor u prikolici.
CENA
87.499 rsd
Nema na zalihama
Zapremina (cm3) | 36.3 |
Izlazna snaga kW/KS | 1.4/1.9 |
Težina kg 1) | 4.4 |
Nivo zvučnog pritiska dB(A) 2) | 99 |
Nivo snage zvuka dB(A) 2) | 112 |
Vrednost vibracije levo/desno m/s² 3) | 9.7/9.4 |
Dužina do spojnice cm | 92 |
1) Sa praznim rezervoarom, bez alata
2) K-factor prema DIR 2006/42/EC = 2.5 dB (A)
3) K-factor prema DIR 2006/42/EC = 2m / s ²
Sa ručnom pumpom za gorivo start je olakšan zbog smanjenog broja potezanja pri startovanju. Kad se gumena pumpica pritisne, regulatorna komora karburatora se puni gorivom. Time je obezbeđena početna količina goriva za start koja je dovoljna za obrazovanje mešavine goriva i vazduha za paljenje.
Uvek se možete osloniti na STIHL kada je u pitanju postavljanje novih granica i merila po pitanju inovativnosti, ovoga puta sa 4-T kombinovanoj tehnologiji podmazivanja. STIHL 4-MIX® motor, koji radi na mešavini goriva i ulja baš kao i 2-T motor, bez kompromisa nudi pogodnosti 4-T moći. STIHL 4-MIX® tehnologija omogućava brzo ubrzavanje, veću snagu, dodatni obrtni moment, manju buku, smanjenu emisiju izduvnih gasova i manju potrošnju goriva za brži, tiši i lakši završetak posla.
Ventil za dekompresiju je deo sistema za lako startovanje. Ventil treba pritisnuti pre startovanja da se smanji pritisak kompresije pri pokretanju kao i napor potreban da se povuče kanap startera. Ventil za dekompresiju je poluautomatski: kad se ručno pritisne pre paljenja automatski se zatvara kad motor upali.
* Preporučene maloprodajne cene podložne su promenama bez prethodne najave.
Specifični detalji mogu biti podložni promenama bez prethodne najave.
Recenzije
Još nema komentara.